طبق اعلام کانون زبان؛
آغاز نامنویسی ترم پاییز ۱۴۰۲ کانون زبان ایران از اول مهر
نامنویسی اینترنتی ترم پاییز ۱۴۰۲ کانون زبان ایران برای شرکت در کلاسهای حضوری و آنلاین این مجموعه آموزشی از روز شنبه اول مهر آغاز خواهد شد.
با حکم فرهاد فلاح؛
رییس جشنوارههای استانی قصهگویی کانون معرفی شدند
با حکم رییس بیستوپنجمین جشنواره بینالمللی قصهگویی، مدیران کل استانهای کشور در کانون پرورش فکری به سمت رییس جشنوارههای استانی منصوب شدند.
به مناسبت روز شعر و ادب پارسی؛
ویژه برنامه «شهریار شعر و شهریور» برگزار میشود
ویژه برنامه «شهریار شعر و شهریور» به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار میشود.
درخشش شش کودک ایرانی در مسابقه و نمایشگاه هنرهای زیبا لیدیسه چک
شش عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دیپلم افتخار پنجاهمین مسابقه و نمایشگاه بینالمللی هنرهای زیبا کودکان لیدیسه کشور چک در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کردند.
دبیر اجرایی جشنواره:
جشنواره بیستوپنجم قصهگویی رویکرد ویژهای به امیدواری دارد
دبیر اجرایی بیستوپنجمین جشنواره بینالمللی قصهگویی کانون معتقد است قصه به عنوان یک الگو و نمونه میتواند بهتر از هر ابزار دیگری امیدواری را به کودکان و نوجوانان یاد بدهد.
همزمان با شروع مدارس؛
جشنواره «بچه زرنگ» راهاندازی شد/ فراخوان برای مدارس بهزودی
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از راهاندازی جشنوارهای با محور پویانمایی «بچه زرنگ» با عکسها و فیلمهای کودکان خبر داد.
مهلت شرکت در مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی «بچههای اربعین» تمدید شد
ستاد اربعین کانون پرورش فکری مهلت شرکت در مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی «بچههای اربعین» را تا 24مهر تمدید کرد.
در نشست کتابخانه مرجع کانون؛
«ویژگیهای تصویرگری دینی» بررسی میشود
نودوهفتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «ویژگیهای تصویرگری دینی» برگزار میشود.
از کربلا تا مشهد؛
فعالیتهای فرهنگی کانون در ایام شهادت امام مهربانیها ادامه دارد
همزمان با دهه پایانی ماه صفر و حضور میلیونی زائران و ارادتمندان امام مهربانیها در مشهدالرضا، از سوی کانون، ویژهبرنامه امام مهربانی برای مهمانان سرزمین خورشید در استان خراسان برگزار شد.
فلاح در گیلان؛
انسانسازی، مسأله اصلی تعلیم و تربیت است
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «انسانسازی» را مسئله اصلی نظام تعلیموتربیت دانست و این مهم را نقطه تمرکز انبیا و متولیان این عرصه عنوان کرد.