راهبرد مشارکت مصوب الکترونیکی شهروندان :

 

   طبق بند 2 ماده 9 تصویب­نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاست­ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه­های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید

   چشم‌انداز سازمانی کانون برآن است که با بهره‌مندی از جایگاهی ممتاز در ساماندهی و عرضه‌ی تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به «سازمان»ی معیار در حوزه‌ی کودک و نوجوان تبدیل شود.تقویت و اعتلای حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش‌های این سازمان قرار دارد.

   لذا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه­ های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح است، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می‌نماید.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود است. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد‌های حاصل تعاملات دوسویه‌، انتخاب راهبرد‌های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان‌پذیر است که مخاطب،میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات،پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

    در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات ازطریق موارد زیر دریافت نمایند:

 واحد ارزیابی عملکرد به عنوان متولی مدیریت شکایات، انتقادات و پیشنهادها در مورد تصمیمات و فرایندهای اداری به شرح زیر تعیین شده است.

  • شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شکایات که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار داده ‌شده است، ارسال نمایند. به آدرس:

https://kpf.ir/ComplaintsReports&Follow%E2%80%93Up

  • شهروندان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌ سامدارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های شما به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند
  • شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه‌ روی لینک« جمع آوری الکترونیکی و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات دستگاه» ارسال نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. به آدرس:

https://kpf.ir/AnalysisOfPeople'sOpinions

https://kpf.ir/ImproveServiceDelivery

  • کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه « پیشنهادات و انتقادات» که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره قرار داده‌شده است، ارسال و نمایند. به آدرس:

https://kpf.ir/pishnahadat-va-antghaedaet

  •   شهروندان می توانند از طریق منو «تماس با ما» شماره تلفن،  مدیران و مسئولان اداره را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار کنند

https://kpf.ir/CommunicationWithTheManager

  • شهروندان می توانند از طریق منو «ساختار سازمانی» شماره تلفن و پست الکترونیک مدیران و مسئولان واحدهای مختلف اداری دستگاه را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار کنند.

https://kpf.ir/OrganizationalStructure

https://kpf.ir/CeoMeeting

  • شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای تعاملی توسط معاونت فرهنگی سازمان به روزرسانی میشود.در حال حاضر دستگاه دارای شبکه اجتماعی روی «شاد » و «آپارات» است.
  • خدمات شناسه داردستگاه روی میزخدمت ارائه شدهاند و شهروندان میتوانند شرح، راهنمایی دریافت خدمت به همراه راهنمایی دیجیتال را در بخش «معرفی خدمات» دریافت کنند.

https://kpf.ir/ServicesList

کاربر گرامی ! هر گونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در ارتباط با خدمات ما دارید از این طریق مطرح نموده و پیگیری نمایید.

تماس باما

دسترسی به

میز خدمت الکترونیک

سوالات پرتکرار
شناسنامه خدمات شناسه دار
راهنمایی دریافت خدمات شناسه دار
راهنمای دیجیتال خدمات شناسه دار
بیانیه ها
نظرسنجی و تحلیل نظرسنجی ها
مشارکت و تصمیم گیری های الکترونیک
گزارش ها ،عملکرد و آمار
سامانه ملی رسیدگی به شکایات کانون
سامانه شفافیت
سامانه های کانون
واحد پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات
آموزش غیر مستقیم فرهنگی،هنری، علمی و دینی در مراکز فرهنگی و هنری کانون
صدور مجوز پخش تیزر کودک ونوجوان
صدور تاییدیه فضای فرهنگی یا نمایشگاهی ویژه کودکان و نوجوانان
صدور مجوز تولید اسباب بازی
صدور مجوز واردات اسباب بازی
برگزاری نمایشگاه و جشنواره حوزه کودک و نوجوان

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم:

سامانه ی گفتگوی آنلاین